Artykuł sponsorowany

Czym warto się kierować przy wyborze usług księgowych?

Czym warto się kierować przy wyborze usług księgowych?

Korzystanie z usług biura rachunkowego to rozwiązanie, które wybiera wielu przedsiębiorców niezależnie od tego, jak dużą firmę prowadzą. Outsourcing w tym zakresie polega przede wszystkim na prowadzeniu ksiąg rachunkowych. Aby jednak właściciel działalności gospodarczej był zadowolony, musi znaleźć biuro, które spełni jego oczekiwania. Jakimi kryteriami się kierować, poszukując zewnętrznych usług księgowych?

Opinia ważniejsza niż cena 

Często zdarza się tak, że osoby, które poszukują księgowej, kierują się przede wszystkim ceną. Rzeczywiście średnie miesięczne koszty są ważne, zwłaszcza u początkujących przedsiębiorców, jednak trzeba pamiętać, że wiąże się z tym jakość. Otóż wyjątkowo niska cena obsługi kadrowo-płacowej w Gdańsku lub w innym mieście powinna być alarmująca. Wówczas trzeba zastanowić się, czy takie biuro rachunkowe zagwarantuje bezpieczeństwo i będzie realizowało swoje zadania poprawnie i w wyznaczonych terminach.

W weryfikacji powyższych aspektów z pewnością pomoże zapoznanie się z opiniami dotyczącymi wybranej placówki. W pierwszej kolejności warto oczywiście zasięgnąć porady u rodziny lub znajomych. Nie zawsze jednak jest to możliwe. Wówczas najlepiej sprawdzić, opinie o usługach księgowych w Internecie. Najczęściej bowiem zdarza się tak, że to niezadowoleni klienci dzielą się swoimi doświadczeniami. Dzięki ich historiom można uniknąć nieudanej współpracy i narażania firmy na straty finansowe i inne problemy.

Co jeszcze jest ważne podczas wyboru biura rachunkowego? 

Przedsiębiorcy, którzy poszukują dobrej księgowej, powinni zweryfikować kompetencje osób pracujących w danej placówce. O to, jak to zrobić, zapytaliśmy specjalistę z biura rachunkowego na Ujeścisku w Gdańsku:

- Pytanie o kwalifikacje osób pracujących w biurze księgowym jest całkowicie normalne. Przed podjęciem współpracy warto dowiedzieć się, jak długo księgowi pracują w swoim zawodzie, jakie mają doświadczenie i czy współpracowali już z firmami o podobnym profilu gospodarczym.

Dla wielu przedsiębiorców istotne może być też to, w jakich godzinach pracuje biuro i jak wygląda ewentualny kontakt telefoniczny czy mailowy (w tym czas na uzyskanie odpowiedzi). Podczas takiej rozmowy można również zadać inne pytania, które nurtują pracowników firmy.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.