Artykuł sponsorowany

Czy warto zlecić produkcję kontraktową suplementów diety?

Czy warto zlecić produkcję kontraktową suplementów diety?

Po suplementy diety sięga dwie trzecie dorosłych Polaków. Wynika to ze wzrostu świadomości na temat profilaktyki zdrowotnej i przykładania coraz większej wagi do zdrowego trybu życia. Nie powinno więc dziwić, że wartość rynku suplementów diety w naszym kraju już od lat liczy się w miliardach złotych, a każdy rok przynosi nowe rekordy. I nic nie wskazuje na to, aby tendencja miała się odwrócić.

Polacy kupują różnorodne suplementy diety. W okresie jesienno-zimowym najlepiej sprzedają się preparaty witaminowe, seniorzy uzupełniają dietę suplementami pomagającymi w unikaniu problemów z układem nerwowym i trawiennym, a sportowcy i bywalcy siłowni sięgają po  białkowe odżywki, pomagające w budowie i regeneracji mięśni. Nie brakuje również suplementów wspierających zdrowy rozwój dzieci i młodzieży.

Wejście na ten rynek może być więc bardzo dobrym pomysłem, jednak rozpoczęcie produkcji to nie lada wyzwanie. Producentowi suplementów diety niezbędne są specjalistyczne laboratoria, wyposażone w nowoczesny sprzęt. Niewiele też zdziałamy bez wykwalifikowanego i doświadczonego personelu. Tego wszystkiego nie da się zorganizować z dnia na dzień i za niewielkie pieniądze.

Produkcja kontraktowa, czyli alternatywa dla budowy własnego zaplecza

Produkcja kontraktowa suplementów diety to coraz popularniejsza forma outsourcingu. Na czym polega? – Na tym, że firma chcąca zaoferować klientom nowy suplement pod swoją marką zleca jego produkcję innemu przedsiębiorstwu, specjalizującemu się w realizacji zleceń tego rodzaju – tłumaczy przedstawiciel firmy Exim Pharma, zajmującej się produkcją kontraktową.

Taki partner dostarczy rozwiązania, dzięki którym możliwe będzie dotarcie do szerokiego grona odbiorców. Zaproponuje preparaty o różnych właściwościach i o różnych formach podania – takich jak tabletki powlekane i niepowlekane, kapsułki twarde i miękkie, syropy i proszki do rozpuszczania w wodzie.

Doświadczony producent przeprowadzi też zleceniodawcę przez kolejne etapy wytwarzania i wprowadzania do obrotu nowego suplementu diety. Od opracowania składu, przez produkcję suplementu, po wdrożenie działań marketingowych. To wszystko da realną szansę na osiągnięcie sukcesu na rosnącym, ale także coraz bardziej konkurencyjnym rynku.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.